Måndag

Idag vaknade jag vid sjutiden och tänkte neeeeeej, måste jag stiga upp nu? Försökte spärra upp ögonen och piggna till, men gud så trött jag var! Men så kom jag ihåg att jag har ledigt, så jag behövde inte lämna min varma, sköna säng ännu. Usch,sen när jag vaknade för andra gången var jag alldeles genomsvettig och frös så himla mycket. Jag var ändå ganska trött så jag försökte somna om, men näpp, det gick inte. Så det var bara att stiga upp.
För en stund sen kom Alex och mamma hem från tandläkaren. Jag stod och lagade mat med hörlurarna i öronen, så jag hörde inte när de kom, så jag blev jätteskraj när Alex kom in genom dörren och ropade "heej!" för full hals. I alla fall så pointen är att när vi satt och åt, så började hon mitt i allt asgarva, och jag fattade ingenting, satt bara där som nåt frågetecken. Sen såg jag att tandställningen var borta från övre käken, hur kunde jag inte ha märkt någonting före? Inte för att det första man gör när man träffar någon är att kolla vad de har i munnen, men i alla fall.
Ha en bra fortsättning på dagen allihopa!

Kommentarer
Postat av: Riina

tack de samma,ha så kul i Tammerfors:)

2009-02-23 @ 18:02:52
URL: http://riinas.blogg.se/riina
Postat av: emma

man tackar! Hej på dig! Jag är även ett fan vautrosteckan som du ser!!!

2009-02-23 @ 18:16:07
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0