Måndag

Som vanligt kom gänget försent till finska timmen eftersom bussen var försenad, och läraren var skitarg som vanligt. Men hur hade hon egentligen tänkt att vi skulle kunna komma till halv nio när bussen kommer tre minuter över? Nåja, big deal, låt henne vara sur.
En sak som jag kom på under dagen var att jag borde inte ha tagit på mig den där tröjan idag. Det var ca -15 grader där ute så jag drog på mig en mysig stickad tröja, och det blev varmt kan jag säja! Hmm... vissa tyckte ju att det var kallt.
Men, nu har jag ett litet problem, vi ska läsa en bok och sedan skriva en recension om den på engelskan. Ja, och problemet då? Jo, jag har ingen bok! Har kollat bibblan och utbudet av engelska böcker där var verkligen uruselt. Har också kollat en del av mammas samling och jag hittade inte direkt något som skulle passa mej. Jag får väl ta och rota fram resten av mammas böcker. Eller så får jag helt enkelt ta och köpa någon bok. Hoppas det löser sej.
Nej, nu klager jag ju bara på en massa problem hela tiden! Det finns ju faktiskt värre problem här i världen.
Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0