Måndag

Nu tänkte jag skriva tisdag som rubrik, suck, vad tiden går långsamt. Hur har eran dag varit då? Min var nog ungefär som alla andra, inget speciellt. Franska prov imorgon, men de proven brukar oftast vara ganska lätta. Fast nu blir det säkert skitsvårt bara för att jag sa det där. Mer ångest har jag dock för matteprovet nästa vecka, får bara hoppas på det bästa. Som jag kanske har sagt så känns det som om allting kommer på en gång nu; uppsatser som ska vara klara, projekt som ska lämnas in, prov m.m. Men det är väl bara att ta det lungt, så borde man klara sig igenom det. Ush, det här inlägget såg ju tråkigt ut!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv tack för din åsikt, då tyckte vi samma:)

2009-02-09 @ 18:03:11
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0