Lördag

Hej på er, och glad alla hjärtans dag också förresten! Har inte bloggat på två dagar, jag har varit lite upptagen. På torsdag pluggade jag som en galning på geografi provet, fast när det väl var prov så kändes allt pluggande förgäves. Det var ju skitsvårt!
Igår var jag (som alla andra fredagar) och rida. Det var verkligen en kul lektion och jag blev nöjd. Det börjar bara gå bättre och bättre!
Det här veckoslutet kommer nog antagligen mest att bestå av plugg, men det är bara två prov kvar så är den här provperioden över! Skönt! Och så är det ju sportlov snart också. Har inga planer än så länge, får väl ta och hitta på nåt kul. För det mesta brukar vi åka på solsemester på sportloven, men det här året blir dn resan uppskjuten till typ april, maj.
Ha en jättebra alla hjärtans dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej hej! :)

Det skulle vara en enorm hjälp om du hjälpte mig välja en av skorna på min blogg

puss!

2009-02-14 @ 16:30:24
URL: http://vandea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0