Jogging

Nu har jag minsann varit och joggat! Så när jag kom hem var jag alldeles utmattad, otroligt törstig och bokstavligen genomsvettig!
När jag startade hemifrån kändes det så skönt. Det kändes som att jag hade hur mycket energi som helst och att den aldrig tog slut. Så jag tänkte att skitsamma om jag tappar bort mej, det är väl kul att upptäcka lite nya vägar och inte alltid springa samma runda hela tiden. Till en början visste jag exakt var jag befann mej, men sen svängde jag in på en väg och så började jag inte alls känna igen namnen på vägarna. sen när jag kom ut ur virrvarret, svängde jag in på en annan väg och tänkte: "Det här måste ju bara leda hemåt". Men jag hade fel, jag tappade bara bort mej ännu mer. Så, som jag gissade, måste jag springa samma väg hem igen. När jag var säker på att jag var på rätt spår började jag bli lite osäker. Tanjas hus borde ju komma snart, tänkte jag. Men jag såg det ingenstans. Sen äntligen såg jag Emsi och Tanja som just hade kommit hem från en runda med Tanjas hund. Herregud, vad jag var glad att se dem!
Nu ska jag i alla fall gå i duschen för jag känner mej rätt så äcklig just nu! 

Kommentarer
Postat av: matilda

ja ellerhur! det är nog dags att kräva pengarna tillbaka!! haha nä, men rysligt goda att sutta på ett tag så chokladen smälter lite haha :D

allt bra med dig då? puss

2009-02-08 @ 20:42:07
URL: http://matildafleur.blogg.se/
Postat av: ELISE

sv: ja jag rider, 4 dagar i veckan :)

2009-02-08 @ 20:52:45
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0