Bio och avocado

Lite konstig rubrik, men som sagt det där med rubriker är inte min starkaste sida. I alla fall, igår tänkte vi ju gå och se Wild child, men det blev ju inte av, alltså gick vi idag istället. Riktigt bra film faktiskt! Och Alex Pettyfer - that guy is hot!
Men före bion var det bråttom. Mitt hår var en katastrof, skitigt som bara vad, så jag visste inte om jag skulle våga visa mej bland folk, hehe! Så då blev det att ta till mammas snabba men briljanta lösning, det blev alltså hårtvätt på två minuter.
När vi kom hem gick vi i bastun. Dessutom fanns det ett par överblivna avocadon hemma, så det passade perfekt att fixa en ansikts mask av det. Huden känns faktiskt lite lenare! Tack för receptet som jag hittade på din blogg, Michelle!


Så här mysig såg avocado-geggan ut, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0