Usch och fy!

Blää!  Jag är hemma med feber idag, som antagligen beror på svininfluensavaccinet. Det lär ska ha varit många som reagerat på det sättet, och för de flesta har det gått om efter ett par dagar. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk till balen.

Det är i alla fall skönt att det bara är feber och att man inte behöver ligga och snora. Ändå har jag sovit jättedåligt inatt. Jag har vaknat stup i kvarten, och dessutom kan jag inte ligga på ena sidan, eftersom det har gjort så ont i armen. Den värker mycket mer idag än igår.

Nåja, det blir väl en hel massa film idag då. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig :)

2009-12-01 @ 14:34:00
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0