Torsdag

Jo, på tal om den globala uppvärmningen har vi nu en smällkall vinter med mycket snö och en temperatur på -20 grader. Snön är jättemysig nu när det snart är jul, men måste det vara så kallt! Jag har det i och för sej rätt varmt i min dunjacka, även om jag har dåligt samvete över att äga en sådan... Men fötterna och Händerna fryser jag som bara vad om.

Mer då? Jag har fixat fler julklappar idag, men har dock en hel del kvar. Men tyvärr kan jag ju inte visa dem här. Jag brukar alltid vara i extra god tid med julklapparna, men i år känner jag mej inte alls förberedd inför julen. 

Snart är det i alla fall jullov och dessutom har vi ledigt imorgon eftersom det är julfest på kvällen. Det här året är det enda programmet jag detar i ett pinsamt franska-program. Programmen jag varit med i de tidigare åren har inte direkt varit några höjdare de heller, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0