Tisdag

Idag har tvillingarna varit och shoppat lite eftersom det är mellandagsrea just nu. För min del blev det dock bara plagg till normalpris. Men rrean här i stan är rätt snål, t.ex. H&M plockar fram kläder från typ sommaren som de rear ut.

Den här dagen började rätt stressigt. Vi hade tänkt att vi skulle åka med halv tolv bussen till stan. Jag vaknade ungefär kvart före elva, jag hade nog trott att jag skulle vakna tidigare. Men den här natten fick jag i alla fall sova ordentligt, jag gick rätt tidigt och sova igår, så jag har sovit typ elva timmar. I alla fall så väckte jag Alex när jag vaknat. Jag tänkte att vi kanske skulle ta en senare buss, men hon var tydligen fastbesluten vid att hinna med hal tolv bussen. Så vi fixade oss iordning på rekordfart, slängde i oss lite frukost och gick till bussen, vi hann hur bra som helst till bussen.

Vi träffade även Soffi och Blubb på stan. Jag hade varit och prövat lite kläder och så kom Soffi med en stor klädhög och Blubb kom efter med några klädesplagg i handen. Soffi småskrattar lite när hon kommer förbi, och sedan när Blubb kommer säger hon: "Jo alltså, allt är Soffis!" Hahaha! Hoppas att Blubb också hittade något.

Jag sätter upp lite bilder på inköpen senare ikväll, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha :D Blubb hitta faktist 1 (!!!) tröjja från gina! :O proud of her! ;)

2009-12-29 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0