Pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor

Haha! Ordet pepperkakor börjar låta konstigt när man säger det om och om igen, pepparkakor... Jaja, jag har i alla fall spenderat de senaste timmarna hos Fanny med vännerna. Jag antar att alla har fått det klart för sej vid det här laget, men vi har i alla fall bakat pepparkakor, massor av pepparkakor.

Jo, alltså jag har väl inte varit sådär värst flitig med bloggandet den här veckan. Fast det är väl ingen större överraskning. Jag hade tänkt slänga in ett inlägg igår, men jag hade absolut ingenting att blogga om, så jag tänkte göra det senare, men så blev det inte. För sedan kom farbror med julklappar, och sedan åkte jag och syrran och handlade med pappa på rekordfart för att hinna hem till finalen av Idol. Efter det var jag alldeles för trött för att blogga.

På tal om Idol tyckte jag att det var en bra final med två duktiga sångare, och Erik var absolut en värdig vinnare. Som med alla vinnarlåtar fastnar även den här lätt i huvudet, så det är det jag har haft på hjärnan idag. Higher, higher, higher...

Så var det ju också det här med julklapparna, jag har inte köpt en enda ännu! Jag och Alexandra åkte en snabb sväng in till stan på förmiddagen idag, meen vi köpte inget. Fast imorgon ska jag, Emma och Alexandra shoppa julklappar till tjejorna, hoppas vi hittar på något då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0