Måndag

Jag och syrran har haft ensam hemma-kväll idag, eftersom mamma är på arbetsresa och pappa är på julfest. Så först såg vi på Notting Hill, men den var inbandad och slutet hade inte kommit med. Annars var det en bra film. Sedan fixade vi lasagne, och så tittade vi på ytterligare en film: The Notebook. En så otroligt söt kärlekshistoria!



Vad det gäller min feber så tror jag att den har sjunkit. Jag känner mej mycket bättre nu än i morse. Hörde att även Blubbis hade fått feber av vaccinet. Ja, förresten så lärde Blubb mej hur man öppnar sina höfter i måndags, bara så du vet har jag haft  smått ont i höfterna både igår och idag, haha! Det där med yoga är nog inte riktigt min grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0