Julklapparna

Jag kan väl börja med att berätta att jag fick en laptop av mamma och pappa. Ingen särskilt speciell eller så, men jag är nöjd. Nu behöver jag och Alex inte längre turas om att använda familjens gemensamma dator.

Jag fick en finurlig "spargris" med tillhörande etiketter som man kan
klistra dit beroende vad man sparar till, av mamma och pappa.


Av Emma fick jag fyra stycken diadem plus en hårklämma. Fick även
ett diadem av Mamma och ett av Nina.


Även denna fick jag av Emma, haha! (Vem annars?)



Den här snygga Friis & Co-väskan fick jag av mamma och pappa.

Armbandet är från Bea och Soffi. Halsbandet och ögonskuggan är från
mamma och ringen från Alexandra.

Av mormor och morfar fick jag bland annat ett smart set med vilket
man kan fixa sitt eget halsband. Armbandet och halsbandet är från
mammas och pappas gudson och hans familj.

En necessär av syrran, en pyjamas, läppbalsam och så handkräm,
som jag får nästan varje år, men det behövs, av mamma och pappa.

Kolla vilken söt groda jag fick av Ika, Riina, Fanny och Emsi! Den passar
perfekt in i mitt rum. Av dem fick jag också en ögonmask.



Och så lite kläder av mamma och pappa. Usch, den här bilden blev
ännu sämre än de andra, och nej mitt golv är inte gult.

Förutom det här fick jag tillsammans med min syster Volumemastern från Björn Axén och en locktång. Jag testade locktången idag, det var så mycket lättare än att försöka fixa lockar med värmespolar och plattång, plus att lockarna blir mycket snyggare. Sedan fick jag också lite stickade grejer och Nomination-bitar av mormor och morfar, nya hörlurar till Ipoden och ytterligare ett par Nomination-bitar av mamma och pappa. Under granen låg även ett paket där det stod: "God jul till Alexandra och Gabriella, och kanske lite till mamma och pappa också..." I det paketet fanns årets julklap: spikmattan! Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0