Måndag

Min dag borjade inte särskilt trevligt. Städerskan skulle komma hit extra tidigt idag för att julstäda, så då gällde det att vara iordningfixad innan dess. Jag var så otroligt trött, det är så irriterande att behöva stiga upp tidigt på loven. När jag och Alexandra ändå var uppe passade vi på att fixa islyktor medan det ändå är så här pass kallt.

Vid tolv drog vi iväg till födelsedagsbarnet Emsi. Min kära syster hade kommit på den briljanta idén att vi skulle åka pulka, men det blev inget av det. Sedan blev det också julklappsutdelning. Tack för julklapparna tjejer!

Nu har även mina kära morföräldrar kommit för att fira ju med oss. Japp, julen är här om fyra dagar, även om det inte känns så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0