Dagen så här långt

Jag steg upp väldigt tidigt imorse för få skjuts till stallet. Usch, vilken jobbig natt det var! Jag drömde att jag haffade ett par knarklangare. Polisen var mycket tacksam för min insats, men knarkarna sattes inte i fängelse, så de började förfölja mej, och det var ju lite läskigt... Snacka om konstig dröm!

Nåja, tillbaka till verkligheten. Jag och Alexandra red en stund i terrängen på förmiddagen. Det var jättemysigt att rida när det ändå är så här pass mycket snö, bortsett från att det är kallt och att man inte riktigt kan välja vilken gångart som helst.

Nu ska jag gå i duschen, jag står inte ut med det här flottiga håret längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0