Måndag

Det blev ingen moppe idag. Vi åkte för att hämta den, men ingen var där, plus att den inte hade blivit registrerad än. Ja men just det ja, jag har ju inte berättat om att jag har fått en moppe. Tror jag i alla fall, eller har jag berättat? Börjar bli lite tankspridd, heh... Nåja, men nu vet ni i alla fall det. Imorgon får vi antagligen hämta hem den, så då får jag börja köra. Längtar!

Idag har Emma kommit hem, wiihiii! I can't wait to meet you, honey, I've missed you like hell! Det har gått åtminstone en månad sen vi sågs sist. En månad! Och när man är så tajta som vi är känns det som en evighet. Så jag har verkligen saknat henne.


Kommentarer
Postat av: Emma

ååå vad gullig du är! =)

2009-08-11 @ 19:43:49
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0