Finally home!

Nu har det gått en så pass lång tid sen jag bloggade sist att jag nästan har hunnit glömma bloggen. Men det är skönt att vara hemma igen! Visst älskar jag att bo vid havet på vårt sommarställe, men hemma är ändå hemma. Det är dock lite dystrare att komma hem nu eftersom skolan börjar på torsdag. Vart tog den här sommaren vägen egentligen? Det är inte förrän man är i skolan man känner att det faktist har gått två och en halv månad.

Vad har jag haft för mej de här tre veckorna då? Kort sagt ingenting. Jag har bara tagit det lungt och njutit av sommaren, badat en massa, ätit god mat och njutit av solen. På tal om god mat har Alexandra varit hungrig och tjatat om mat rätt mycket, och jag måste erkänna att jag har börjat äta otroligt mycket och sötsuget har också ökat. Men vaddå? Jag är i tonåren och behöver mat, jag är inte överviktig och tänker inte utveckla någon form av bulimi, haha!

Ja, hörni, allt är inte så lungt och fridfullt på landet heller. Jag och syrran var ute och joggade en dag och plötsligt kommer en aggressiv hund ut från sin gård och skäller på oss och ser ut att vilja slita en i stycken. Läskigt värre! Jag är vanligtvis inte rädd för hundar alls, men den här var inte på lekhumör direkt!

Nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0