Torsdag - påsklov!

Jaaaa!!! Äntligen är det påsklov! Så nu ska man passa på att slappa och trycka i sej en massa påskgodis. Eller jag vet inte hur mycket slappande det blir för min del, eftersom vi ska börja med renoveringen. Men det är skönt med lov i alla fall!
En bra start på lovet var det också. Emsi och Soffi uppträdde på musik café; Emsi med "It can only get better", och Soffi med "Halleluja". Det var jättevackert och jag är så otroligt stolt över er! Sen slutade vi ju lite tidigare och efter skolan fixade jag och Alex en jättetjusig (Not!) frisyr åt Emma, haha! Mamma hade med sej hem några marsipanbakelser som hade blivit över från något på jobbet, såklart var vi ju frivilliga att uppoffra oss och äta upp dem. De hade hockeylagets logo på, så något positivt för ju tydligen hockeyn med sej också! Jag är inte sådär värst insatt i det där med hockey, även om det är det som typ alla pratar om just nu.

Just nu är jag såå mätt, fast mycket nöjd också, haha! Jag har nämligen just ätit mammas jättegoda hemlagade hamburgare! Mums! Oj, det här inlägget handlade rätt mycket om mat, oops!

Ha ett bra påsklov allihopa! Eller till de flesta av er: ha en bra fortsättning på lovet! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: snofsi

GLAD PÅSK!!<33 Va ska du hitta på ikväll då? :D

2009-04-11 @ 12:54:10
URL: http://snofsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0