Tisdag

Hej allihopa! Det är så skönt med dagar då man slutar tidigare, för  jag blir alltid lika förvånad varje gång jag ser att klockan inte är så mycket. Snart ska jag nog börja plugga lite på franska provet, och dessutom har vi nåt förhör i kemi imorron. Himla invecklat ämne det där.

Vad har hänt idag då? Inte så mycket, vi lyckades faktist komma i tid till finskan, ett stort framsteg för oss, haha! Fast vår lärare var nog rätt arg ända för "parfymincidenten" i fredags. Så farligt var det väl inte att vi råkade spilla lite parfym i klassrummet, att man måste göra en så stor sak av det.

Ikväll ska vi fara och beställa tapeter, äntligen ska vi börja skrida till verket med planerna. Det blir alltså nu på påsken som vi ska börja jobba med renoveringen. Sen gäller det bara för mej att försöka välja möbler, det är inte det lättaste.

Nej, men nu ska jag sätta igång med pluggandet, hej så länge och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0