Snart på väg till andra praodagen!

Hoppas att den här dagen inte känns lika trög som gårdagen. Men nu är jag i alla fall utvilad och beredd för andra praodagen. Man känner nog sej lite som en outsider, när alla andra sluta klockan tre. Men jag får i alla fall en del gjort före jobbet. Jag har just skrivit lite på min svenskaartikel, först nu börjar det flyta på. Vi har ju redan haft ett par veckor på oss, men jag har bara inte kommit igång och oroat mej för att hela den här grejen ska gå åt skogen. Men nu börjar jag känna mej åtminsyone lite mindre orolig, nu gäller det bara att lämna in den i tid. Som jag ibland brukar ha liite problem med, haha!

Jag undrar vad jag ska ta på mej för skor idag, jag valde tydligen helt fel skor för en dags caféarbete igår, får se i fall jag hittar ett par som skulle vara mer passande idag.

Men nu ska jag göra mej klar för att jobba häcken av mej i dag igen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0