På väg till sista praodagen

Ska slänga ihop ett snabbt inlägg innan jag åker iväg. På ett sätt är det ju skönt att det är sista praodagen, för det har verkligen varit tung att jobba ända till klockan sex på kvällen. Det negativa är ju förstås att det är skola igen nästa vecka. Då börjar proven och allt igen, suck!

Jag är aningen oroad över mitt praoomdöme. Alltså jag har inte skött mej dåligt eller så, jag har gjort det de har sagt åt mej att göra och jag har gjort det jag själv har sett att behöver göres. Men jag antar att jag kan uppfattas som lite trög, eftersom de flesta pratar finska och jag fattar inte allt de säger. Så jag frågar rätt mycket.

Men hörni, jag har faktist inte slagit sönder något hittils, jag är mycket stolt över mej själv för det, haha! Jag kommer säkert att ha sönder något idag, bara för att jag sa så där.

Nu måste jag skynda så jag hinner bli klar innan jag ska åka iväg med bussen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0