Onsdag

Skit också, nu börjar snuvan också komma! Jag har suttit och nyst och snorat hela dagen, jobbigt! Jag mådde faktist rätt dåligt imorse, men jag for till skolan i alla fall så jag får provet överstökat. Fast det hjälpte nog att dricka c-vitamin, hostmedicin och andra nyttigheter som mamsen och papsen tyckte att jag skulle hälla i mej, haha!
Som sagt, prov idag. Det gick väl helt okej, men jag fick skynda med den sista biten, så det förvånar mej inte om det låter hemskt konstigt och osammanhängande.
Nu tror jag nog att det blir vår på riktigt, solen skiner nästan varje dag, fåglarna kvittrar, det börjar bli varmare, snön smälter... Och det blir blött, ljuvligt, haha! Nej, men det är skönt när våren kommer, så blir man piggare och får mer energi av den härliga vårsolen. Just det, jag och mina knäppa kompisar har ju en tävling på gång nu också; den som ser tussilago först får choklad av de andra två, så det är bara att hålla ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0