Onsdag

Hmmm... Jag satte mej egentligen här framför datorn för att skriva på en tidningsartikel till svenskan. Men vad ska man göra då allt står stilla i huvudet på en? Suck, jag hade ju en massa idéer tidigare, men nu får jag dem bara inte nedskrivna. Skulle vilja förbättra mej på det här med att få in uppgifter i tid och så, och inte behöva sitta sista kvällen för inlämningsdagen och stressa med att klottra ihop något som låter bra. Som ni märker är jag urusel på att planera mitt arbete.

Haha! Nu har jag klagat lite, hur mår jag annars då? Jo, rätt bra faktist, har varit duktig och joggat lite idag. Man blir ju lite mer motiverad att göra det när det är så fint väder. Dessutom har jag ätit mammas delikata spagetti med köttfärssås, så jag är minsann inte hungrig. Det känns som om min mage har blivit typ tre gånger större.

Nu ska jag gå i duschen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0