Onsdag

Idag beställde vi tapeter, men de kommer först nästa vecka, alltså efter påskhelgen. Så det blir inte riktigt som planerat, men några burkar med målarfärg blev det i alla fall.

Ååh, nu har jag lock för öronen igen! Den här förkylningen ger sej ju aldrig! Den är nästan borta, men gud vad störande det är när man är så här smått förkyld ändå.

Skönt att det är lov snart, sista dagen man behöver vara i skolan för den här veckan är ju imorgon. Dessutom slutar vi en timme tidigare än vanligt imorgon, och så blir det en rätt slapp dag, eftersom det är musik cafe. Själv vill jag verkligen inte uppträda, jag vill inte plåga de andra. Men jag ska istället lyssna på mina kära vänner, Emsi och Soffi som ska sjunga varsin låt. Ni borde verkligen höra dem, de sjuger så otroligt bra! Jag är så himla avundsjuk!


Kommentarer
Postat av: snofsi

Om de e nån som e bra på ti sjunga så e de du Gabi lilla vännen!!!

2009-04-08 @ 18:46:16
URL: http://snofsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0