Måndag

Tjena allihopa! Så var det måndag igen, synd men sant. Min dag började med lite trevlig morgongymppa (NOT!). Vi har alltså gymppa på måndag morgnar, hur kul är inte det? Bortsett från det hade vi dessutom balett på gymppan, som Emsi och hennes kompis ledde. Jag fattar inte hur man får till allt det där, det är en massa saker man måste komma ihåg; rak i ryggen, in med magen, spänn rumppan osv. Jag är ärligt talat urkass på balett och sånt, men jag måste säga att jag är otroligt imponerad av de som kan det. I balett måste man ha allt som jag saknar; bra magmuskler, bra hållning, spänstighet i benen och så måste man vara vig. Som sagt jag beundrar verkligen hur vissa klarar av det.

Idag har vi också tjuvkikat lite i Soffis dagbok, haha! Vi skrattade massor åt vad hon hade skrivit som 7-8 åring, men alla skrev väl lite roligt när man var så liten. Sen var det ju hälsokunskapsprov idag också, helt okej gick det, förväntar mej inga toppenresultat. Sedan efter skolan åt vi jättegoda vårrullar hos Emma, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0