Måndag, även fast det känns som söndag

Man blir alldeles virrig när man är ledig, det blir hur svårt som helst att hålla reda på vilken veckodag det är. Men jag antar att man ändå inte har så stor nytta av att veta det när man är ledig.
Vad trist att det är skola imorgon, men nu är det snärt bara en månad kvar tills vi åker till Kreta, och efter det är det bara en vecka tills det är sommarlov! Yeeeyy!!!



Idag har jag målat grundfärg på väggarna. Jag ser väldigt koncentrerad ut,
haha! (Jo det är lite stökigt i bakgrunden, och jag har inte världens snyggaste
tröja på mej, men det är inte meningen heller.)


Alex poserar med tejprullen!


Detta har jag ätit idag, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0