Lördag

Jag ursäktar så hemsk mycket för den dåliga uppdateringen denna vecka, måste verkligen skärpa mej på den fronten! Har liksom börjat märka att det bara blir färre och färre inlägg mot slutet av veckan.
I alla fall så hade vi temadag igår i skolan, och temat var könsbyte. Det var typ bara vi och några andra som hade klätt ut sej, tråkmånsar som inte vågar bjuda lite på sej själva! Men det var i alla fall kul att vara kille för en dag. Vi försökte vårt bästa för att bete oss som killar, även om det kanske inte lyckades till 100%.
Min förkylning är på bättringsvägen, även om jag inte ser så frisk ut, jag ser rent ut sagt förskräcklig ut! Så det var väl inte sådär jättekul att visa sej på stan idag, men jag hittade i alla fall en urhärlig sommarjacka från Vila;


En lite kortare modell blev det. Bilden är inte riktigt helt rättvis, den är absolut
snyggare på.


Kommentarer
Postat av: emma

gullig! :)

2009-04-04 @ 18:17:17
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: emma

du med! :)

2009-04-05 @ 10:40:27
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0