Lördag

Hej och GLAD PÅSK på er alla! Det är ganska längesen jag bloggade sist, men jag har varit fullt upptagen nästan hela dagen igår med att tömma mitt rum, och förmiddagen har gått åt till att titta på en massa möbler. Ja, och så var det ju ridning igår kväll. Mitt rum ser förresten helt annorlunda ut nu när det är tomt. Det ser mycket större ut och så ekar det där inne, gissa vet som går in dit och ropar allt emellanåt? Haha!

Syrrans rum är också tomt, så för tillfället bor vi där nere i gästrummet. Bäddsoffan är lite obekväm, men det går väl tills vidare. Bara mammsen och pappsen kommer hem så ska vi väl äta lunch och sedan ska vi börja jobba igen.
Ikas urgulliga småsyskon var förrsten hit för en stund sedan som påskhäxor, lite blyga var de ju förstås, men otroligt söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0