Gomorron!

Nästan morgon är det i alla fall, har brist på rubriker igen. Det blev rätt dålig uppdatering igår, eller hur? Men vi hade en jättetrevlig kväll igår med familjen. Det blev vitlökskyckling för mej och en delicious panna cotta till efterrätt, mmmm...!

Dagens program blir väl mest att plugga och jobba på artikeln till svenskan. Och så ska vi väl fixa det sista i mitt rum, så snart får jag flytta in! Möblerna kommer dock först i slutet av maj, så jag antar att det kommer att kännas rätt tomt där inne.

Mitt praoomdöme var väl sådär, chefen hade kryssat för berömligt i alla andra rutor förutom aktivitet där hon ahde kryssat för gott, men hon skrev i alla fall att jag var rask, duktig, flitig, trevlig, och att jag var till stor hjälp. På tal om prao så har jag ju haft sovmorgnar i en vecka nu och imorgon blir jag tvungen att stiga upp halv sju igen.

Nu ska jag ta och göra någon nytta, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0