Första praodagen!

Som sagt börjar min arbetsdag först klockan tolv, så jag har en hel del extra tid här hemma förrän jag ger mej iväg. Jag vaknade redan klockan åtta, så jag har för det mesta bara suttit och chillat, kollat på top model och så. Det är skönt att ha bra med tid, tycker åtminstone jag som alltid har skitbrottom och stressar med allt i sista minuten. Skulle bara fattas att jag skulle ha tagit fel på tiden och att mina arbetsdagar ändå börjar typ klockan nio.

En sak undrar jag bara hur i hela världen ska man vara klädd på prao? Vissa regler fanns det i alla fall, som t.ex. att man måste ha svarta byxor. Hoppas inte att det är hemskt dammigt där, för mina nya svarta byxor från Vila tar så himla lätt åt sej damm. Så i så fall kommer mina svarta byxor att vara gråa när jag kommer hem, haha! Jag har redan måstat stå och dra med en såndär tejprulle-grej på mina byxor.

Jag ska ta bussen om ca 40 minuter, och jag måste fixa en del saker före det, så vi hörs senare, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0